YOU DON'T NEED TOO SAVE ME


Bildbrist, så blir en bild sen igår.

Måndag idag, som betyder ny vecka & skola igen. Efter skolan så åkte jag till Melvina & var där med henne & Wilma tills våran träning börja. Eller nej föresten vi åkte & kolla på grabbsens innan med. Träningen gick sådär för min del idag. Kom hem runt halv åtta nån gång & just nu så sitter jag med ricinolja i håret & ska snart gå in & skölja bort det. & sen hade jag tänkt att gå & lägga mig.

Vet att min blogg är ur tråkig för tillfället med bara ett inlägg om dan & om vad jag har gjort, men ska försöka att bättra mig! Det är ju snart sportlov så! Men nu måste jag hoppa in i duschen, seya!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg :)

2012-02-11 @ 14:12:43
URL: http://ellenannerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0