CHRISTINA AGUILERA - SECRET POTION


Parfym & dushkräm/bodylotion som jag fick igår! Sa ju att jag skulle ta kort på allt jag fick igår men ångrar mig & skriver allt i stället för det mesta var ändo kort/kvitton! Men iallafall... Jag fick presentkort på Gina tricot & Bik bok, ett iphone skal, en bh, ett års Spotify premium & fri surf, eyeliner & parfymen oh det som var på bilden! Tack mamma & pappa! & nästa helg så kommer släkten hit & firar mig. 

Från det ena till det andra... Har vart hemma från skolan idag igen, åhh vill verkligen bli helt frisk! Ska iallafall gå ner & ta en huvudvärks tablett & se om det blir nått bättre. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: CONVERSE

- ♥

Låter som bra grejer ^^

2012-02-17 @ 21:08:09
URL: http://minaconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0