20:36


Weheartit.

Kan inte hålla mig borta från att blogga alltså, haha. Tycker helt enkelt att der är för kul. Fast skulle såklart vara mycket roligare att lägga upp nya bilder som jag själv tagit, fast det går ju inte förens på måndag! Blööö

Just nu så sitter jag & lyssnar på musik & dricker apelsin juice. Är skit trött, har haft innebandy tre gånger idag + bad. Så ja ni kanske förstår... Är helt ensam hemma, skulle igentligen vart ganska skönt om det inte vore för att det är kväll & mörkt ute. Är skit mesig när det gäller sånt, haha. Imorgon så är jag ledig, lika dant på fredag. & det betyder sovmorgon & det är ju inte helt fel. Nu hade jag tänkt att kolla på Den sista dokusåpan som jag missade igår. Nu såg jag att det här blev riktigt långt, så vi hörs när vi hörs! Som jag alltid säger nu för tin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0